Cum comand

BlissCoffee.ro este un magazin virtual ce comercializeaza cafea, atat boabe cat si macinata.

Comandand produse din magazinul nostru, aveti garantia calitatii si, in acelasi timp, economisiti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic. BlissCoffee.ro va pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastra.

Nu exista comanda minima.

Circuitul comenzii dumneavoastra cuprinde o serie de pasi indispensabili:

1. Comandarea

DISPONIBILITATE
Produsele care sunt in stoc au buton activ “Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan.

TELEFONIC
Numarul de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 07xx xxx xxx. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.
Daca doriti ridicare personala va recomandam sa optati pentru o comanda cu ridicare sau sa sunati, pentru a verifica disponibilitatea stocului.

EMAIL
Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresele [email protected] sau [email protected]. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:
– numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,
– adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),
– numarul de telefon
– numele produselor si cantitatile.

ONLINE
La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4. Daca alegeti ridicare personala, nu mai este cazul aplicarii de taxe de transport. Veti primi un email de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda Dvs este pregatita pentru livrare. Daca doriti sa faceti adaugari ulterioare la comanda deja plasata, puteti face acest lucru telefonic, la 07xx xxx xxx, sau prin email, la [email protected], in timpul programului.

Finalizarea comenzii online:
– Daca doriti sa comandati online, apasati butonul “Adauga in cos” pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul “Finalizare“. Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.
– Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: “Sunt client” (login pentru clienti existenti), “Sunt client nou” sau “Fara autentificare“, apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul “Finalizeaza comanda“.
– Daca doriti livrarea doar pana la un sediu Fan sau Urgent Curier, va rugam ca la adresa de livrare sa completati corespunzator (ex: “Sediul Fan Courier Bacau“).
– Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!
Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.

Statusul comenzii online
Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la 07xx xxx xxx, sau prin email, la [email protected].

Coduri promotionale
Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Observatii, in pagina Cosului cu toate produsele.

2. Livrarea comenzii

%d bloggers like this: